۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۲۱

شهید شاخص بسیج سپاه استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ معرفی شد

شهید شاخص بسیج سپاه استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ معرفی شد

بوشهر- فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: سردار شهید «محمد جعفر سعیدی» به عنوان شهید شاخص بسیج سپاه استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رضا زارعی تبار عصر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با معرفی شهید شاخص بسیج سپاه استان بوشهر سردار شهید «محمد جعفر سعیدی» اظهار داشت: همه شهدا شهرستان دشتی شاخص هستند ولی برخی از شهدا ویژگی‌های خاصی دارند که به عنوان شهید شاخص معرفی شدند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: در راستای تکریم و نکوداشت شهدا برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان اجرا شد که از دست اندر کاران برگزاری این برنامه‌ها تقدیر می‌شود.

زارعی تبار ادامه داد: تمثال مبارک شهدا به همت شهرداران در ورودی شهرها نصب شد انتظار داریم دهیاران نیز این اقدام ارزشمند در روستاها انجام دهند.

شهید شاخص بسیج سپاه استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ معرفی شد

وی بیان کرد: در سال گذشته نیز نامگذاری ساختمان‌های ادارات به نام شهدا انجام شد.

زارعی تبار تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان به یک فرهنگ تبدیل شده و این مراسم به صورت مردمی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یادواره شهدا شهرستان آذر ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: شهید سعیدی مردمی و جوانان در آن زمان با الگو گیری از آن شهید به جبهه‌ها اعزام می‌شدند.

شهید شاخص بسیج سپاه استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ معرفی شد

زارعی تبار ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای نکو داشت این شهید در این شهرستان پیش بینی شده که برگزاری یادواره شهدا، چاپ کتاب، جشنواره شعر استانی، رونمایی از پوستر شهید شاخص، برگزاری مسابقات ورزشی، تهیه فیلم‌های کوتاه از جمله این برنامه است.

کد خبر 5772937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha